Ne İdüğü Belirsiz bir döneme daha merhaba!



Biz üç yaşındayız ve sürekli değişkeniz,  birinci yaş bunalımı dönemimiz var kolay değil kaprislerimiz var,  eee artık özgürüz yani kısacası BEN' ciyiz ...

Bu evde bende  varım, birileri beni anlayabiliyor mu acaba? ağlasam yaparlar mı? Ben bunları giymem bana baba gibi kıyafetler giydir. Sen git ben tek başıma giderim. hayırrrrrrrrrrrrrr, ben yaparım, ben alırım, bırak beni, inat inat...

Yani söylemesi ayıptır ne zor bir çocukluk dönemindesin evladım yaw vallahi anlamsız dengesizlikten benimde dengem bozuldu sakin olan baban bile artık sabırsız olmaya başladı evladım bir toparlan bir kendine gel ama :))



ATATÜRK için bile ağlar oldu artık durum vahim :) Biz sürekli Ya Sabır diyoruz bu yaşıma kadar hiç bu kadar sabır çektiğimi hatırlamıyorum vallahi. yok annecim sen bu yaşı atla bu yaş sana yaramadı bak seneye her şey çok daha güzel olacak yani umarım :)


video





Hiç yorum yok: