Yeni Hayat

Şimdi baya genel bir anlatım yapacağım zor ve yorucu bir dönem geçirdik toparlayıp anlatacağım hatta bu sürecin fotoğrafları bile yok :)

Adada kaldıktan sonra bir süreliğine bostancıda Sare'lerin evinde kaldık onlar tatile gitmişlerdi bize de değişiklik olsun dedik. Bu arada ben sürekli iş görüşmelerine gittiğim için Ada'dan gidip gelmek çok zor oluyor. vapur saatleri falan baya yorucu olacağı için Bostancı bize daha iyi geldi. Bir de ben pek severim buraları Fenerbahçe' si Caddesi, Caddebostanı hep özlediklerimdendir.

Görüşmelerim genelde Avrupa yakasında olduğu için biz her gün ailece avrupa yakasına geçiyoruz Evimiz Balmumcu' da Yıldız parkına çok yakın olduğu için de Serdinç ile Rüzgar da zaman geçirecek kaliteli yerler bulabiliyorlar.

Ve ben sonunda iş buldum hemde oturacağımız evin yan sokağı o kadar şok oldum ki toplantı odasına oturduğum da bizim lojmanın bahçesini hatta evimizi görünce yok artık dedim :) iş her ne kadar içime sinmese de eve yakınlığı yani bu demektir ki Rüzgar'a yakınlığı beni cezbetti. Kendi şartlarımda onlara uyunca el sıkıştık. Hadi bakalım hayırlı olsun derken aklımda gene bin bir tilki!!!

Evimiz yok,
İşe başlayacağım, çocuk ne olacak???
Okullar En geç 15:00'da eve gönderiyor çocuğu Sonra?
Peki ya bu çocuk okula nasıl alışacak Allah'ım acaba işi redmi etsem ama o zaman da bu fırsatı tepmek! Gene benim hüsnü kuruntular stresler başladı derken harala gürele önce kalabileceğimiz yeri ayarlamamız lazım işe yakın bir otel? Otel olmaz çok saçma peki ya Ordu evi? yakında yok!

İşte bu zamanda imdadımıza Lojmandan Serdinç'in arkadaşı yetişiyor bizde kalın, ev çok müsait diyor, ben olmaz ayıp falan derken başka çaremiz yok en mantıklısı bu diyorum ve bize bir odalarını veriyorlar oraya yerleşiyoruz. Kaldı okul eve en yakın okulları araştırıyor Serdinç, ben bu arada işe başlıyorum mesai akşam 19:00'da bitiyor ve seyir, görev olduğunda bu çocuğu bırakacak yerimiz olmadığı için okulda 19:00'a kadar kalabileceği bir okul araştırıyoruz. 

Ve civarda tek bir okul buluyoruz Elma Şekeri eşim gidiyor ve evet burası diyor asla içime sinmiyor ne öğretmeni ne kuruluş, ne düzen tek cezbeden 19.00'a kadar okulda bizi bekleyebilecek ki  şu anda en önemli kıstas bu. Tamam demekten başka hiç bir çarem yok.

Neredeyse 1 ay bu şekilde idare ettikten sonra Lojman çıktı her akşam evle uğraşıp neredeyse iki günde yerleştik.

Lojman bayramdan önce teslim edileceği söylendi bu bizim için iyi bir süreç en azından biz o dönemde tatil olduğumuzdan evi yerleştirir yeni hayatımıza başlarız.


Evet evimize yerleştik düzenimizi kurduk üstüne misafir bile ağırladık Balatacılar ilk konuklarımız oldu. Artık herkes işine okuluna evine adapte olsun uzunca bir süre atraksiyon istemiyorum bu ailede :)

Hiç yorum yok: