Uzun aradan sonra genel bir toparlama olsun buda

Çok ara verdim, ara verdikçe toparlayamadım. Aslında biraz tembellik, biraz yoğunluk, biraz da uyku sorunu derken anca gaza geldim, hemen bir özet geçip güzel başlıklarla devam edeceğim ...

Koca bir yazı yedik bitti, bol deniz, bol güneş ve bol tatil, gezmeler tozmalar yeni yer keşifleri...

Rüzgar artık kum ve deniz delisi oldu baya da cesaretli artık kendince, çok ta güzel yüzüyor eee haksızlık ta etmemek lazım, çocuk çırpınıyor çabalıyor bunun için... Suda titremesini saymazsak her şey çok güzel :)

Bu yazı daha çok Didim'de geçirdik. Neşeler'in ailesi sağ olsunlar bizi çok güzel ağırladılar. Biz de böylece Boran ve Rüzgar ikilisini çok ayırmamış olduk, Ayrıca oralarda güzel anılar bıraktık...

Çeşme vazgeçilmez oldu her zamanki gibi, Alaçatı, Özdere, vazgeçilmez kahvaltı mekanları  ve bir de Bayram tatilimiz vardı; onu da çok özlediğimiz ailemizle İstanbul ve Sapanca'da geçirdik...

Büyükada'ya gittik... Çocukluğumu Rüzgar'a da yaşattım.. Sokaklarda oynadığımız seksek tekrar çizildi, birlikte oynadık. Mahallemizin tenis kortunda tenis oynadık birlikte, yakalamaca, saklambaç vs. hepsini oynadık hava zifiri karanlık olana kadar. Faytona bindik, birlikte uzun uzun yürüyüşler yaptık, top oynadık oğlumla. Anane ve teyzesiyle uzun uzun zaman geçirdiler, bisiklete bindik, beraber kedilere yemek verdik, yavru kediler sevdik, çocukluk arkadaşlarımı ziyaret ettik, ziyaret edildik... Bahçede sabahlara kadar sohbetler ettik...

Uzun yaz tatilimizi böylece bitirmiş olduk...







  

Hiç yorum yok: