Uykuda Rüzgar Vol.2

Bu uyku sıkıntısı bende hiç bitmeyecek gibi hatta gittikçe artacak gibi geliyor bana. Evet eskisine göre çok daha uzun uyusada yaşının ilirlemesiyle sabaha kadar uyumasını tercih ederim KENDİ YATAĞINda :) Alışamadım hatta alışmayacağım da. Ara ara savaşlar açıyorum yatağında uyusun diyi gün geldi yerda halının üstünde uyuya kaldığım günler bile oldu. Babası tam bir hafta boyunca her gece uyandığında tekrar yatağında uyuttu gene olmadı.... Ağlar ağlar en sonunda uyuya kalır pes etme dediler ama Rüzgar çok ağlayınca kustuğu için oda sonuçsuz kaldı onuda en fazla 2 gün yapabildim çünkü kusmuk temizlemekten bana gına geldi veeeeee sonunda pes ettik her çabamız sonuçsuz oldu...

Şimdi akşam saat 20.45'te yatağa giriyor sütünü içerken "super simple learning" serilerinden 4 tane izliyor ve sonuncusuna sıra geldiğinde

- annedim iç ağyamıycam bu bitince, çünkü ben abi oydum :)

diyor evet ağlamıyor sözünü tutuyor fakat her seferinde uffff sıkıydım diyor :))

Bu sefer beşka yerden vurmaya çalışıyor
-annecim seni hemde çok seviyoyummmm sakın beni bıyakma, ditme iyi mi? 100lerce öpücük 

eğer yüz bulamadıysa...

-hemencik babamı öpüyim ceceley diyim geliyim iyi mi? diyor bende hadi çabuk diyorum tabi saat 21.15'i gösteriyor, geldi vır vır konuştu etti derken tamamen uyuması 22 oluyor uyuduğunda yatağına götürüp bırakıyoruz...



Ve saat 24'te sanki balkabağı olucakmış uyanmazsa gibi her seferinde ağlayarak açıyor gözlerini... hadi annecim yat uyu bişey yok, saç okşa, bacağa masaj, kıça masaj derken geri  yatıyor. Veeeee Rüzgar efendi saat 03'te tekrar gözlerini açıyor ve sürekli "senin yatağına" diyor geri yatırmanın mümkünatı yok ben yat dedikçe, yatırdıkça o kalkıyor ve sonun da pes deyip alıyorum yatağa ve sonuç resimde ki gibi bir annenin hüsranı oluyor :(

resimde ki anneyi bulunuz:)


Hiç yorum yok: