Pepee Çılgınlığı

Bazen büyük konuşmamak lazım galiba Rüzgara hamileliğimden itibaren asla dediğim şeylerden biri de Pepee ve Callio karakterleri ikisindende nefret ediyorum ve asla izletmiyceğimi her defasında dile getiriyordum. Ben televizyon izletmeye karşı olanlardanım Rüzgarda televizyon izlemeyi sevmiyor alışmadı çünkü 1 yaşından sonra süreli Luli izletiyim dedim onuda izlemedi yani alakası yok televizyonla ama gel gör ki bakıcısının kızı sevgili Şule Rüzgarla oynarken bir gün bilgisayar'dan pepee izletmiş ve bizimki bayılmış bu sevimsiz karaktere sonrası mı her akşam mutlaka pepee şarkısıyla uyuyor tabi bende şu anda pepee'nin bütün şarkılarını ezberledim adam pepee'nin bir takım halay ve türkülerini duyunca çok seviniyor ve eşlik ediyor :) şimdi evimizde pepee'nin her nevi oyuncağı mevcut benim telefonumda you tube favorilerimde pepee videoları ile dolu siz siz olun büyük konuşmayın :)



İşte o sevimsiz karakter;
video

Hiç yorum yok: