Yeni Yıl 2012



Hamileliğim dışında her sene bizim evde düzenlenen bu geleneksel yılbaşı partimizi bu sene de İzmir de olamamıza rağmen bozmadık ve bizim evde yaptık. Rüzgar'ın 2. yeni yılı ve bütün sevdiklerimiz bizimle olucak eve sürekli birilerinin gelmesi onu çok şaşırtıyordu sevinciyle birlikte şımarıklığıda doğal olarak son noktadaydı iki gün boyunca oğlumu göremedim desem yeridir. Zaten hazırlıklardan görücek durumda da değildim.

Cumartesiye denk geliyordu yılbaşı ama genelde herkes İstanbul'dan geliceği için cumadan bir tayfa evde yerini aldı bende cuma günü yılbaşı ağacını kurdum evi hazırladım bir takım mezemi bitirmiş ertesi gün yapıcağım yemeklerinde malzemelerini hazırlamıştım malum menü kalabalık.



Cumartesi günüde geri kalan misafirlerimiz geldi herşey hazırdı yedik içtik eğlendik




Bu yılın Noel babası Boran bize çekiliş yaptırdı herkes hediyelerini aldı Rüzgar ve Boran hediye yağmuruna tutuldu.




Rüzgara Cüneyt amcası Süperman kıyafeti almıştı, Dayısı ananesi ve teyzesi oyuncaklar almış Ali ve Filiz aydede lambası Sare teyzesi çizim halısı Neşe ve Fırat araba babasıyla ben kıyafetler gizmo ve çağlar kardan adam vs... (hatırlayamadıklarım için kusura bakmayın lütfen)


Sıra Rüzgar'ın uyku saatine geldi işde o kısmı faciaydı 2 saat boyunca ben ayrı babası ayrı olmak üzere savaştık uyutmak için ama nafile. E haksızda değildi içerde herkes eğlenirken onun uyuması saçmaydı:) bizde sonunda pes ettik uykusu gelene kadar bırakalım oda eğlensin dedik dedikte adamın uykusu hiç gelmiyordu saat zaten 24 olmuştu oğlumuzla birlikte sarılarak öpüşerek girdik yeni yıla sonra bereketli yıl olsun diye herkes Nar patlattı kapı önünde... Yıl tatlı geçsin diye pasta kesildi.







Yol yorgunu olan insanlar bulduğu yere sızmaya başladı ilerleyen zamanda kumarbazlar hariç fakat bizim canavar ve küçük konuğumuz boran saat 3 olmasına rağmen hala dimdik ayaktalar (o kadar uyumayan çocuk ertesi gün bol bol uyumuştur diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz tam bir aptala döndü kolunu bile kımıldatamıyordu ve sürekli ağladı nerdeyse doktora götürücektik neymiş çocuk uykusu geldiğinde kendiliğinden yatmazmış bana sürekli bunu söyleyenlere bilgi olsun buda:))

Herkese bizi bu güzel yılda da yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederiz...





Hiç yorum yok: