YENİ GELİŞMELER...

 Geldiğimizden beri ailece sürekli gezdik, eğlendik, yedik, içtik derken  babamızın işe başlama vakti geldi. Ben de bu sırada sürekli iş görüşmelerine gidip herkese açık kapı bırakıp nazikce kaçıyor sürekli erteliyordum. Onunla görüş, bununla görüş diye diye yayılmışken eşimin çıkan seyri beni bir anda sarstı anında toparlandım görüşmelerimi gözden geçirdim... Bakıcı olayını hızlandırıp görüşmemizi yaptık ... Artık herşey hazırdı eşim seyire gitti. Yeni bakıcımız Tezcan Hanım başladı birlikte bir hafta geçirdikten sonrada ben işe başladım.
 
Tabii zor günlerde aynı zamanda başlamış bulundu. Serdinç'in gidişiyle de Rüzgar iyice zor olmaya başladı hergün yüzüme bakıp "baba" diyor. Baba gelecek dediğimde ağlamasıda canımı acıtıyor. Rüzgar babasından ilk defa ayrılıyordu ikimiz için de hem yeni bir şehirde olmak hem de ilk ayrılık gerçekten zordu. Her gün işe gidip koşa koşa eve geliyordum bu arada bakıcımızın çok iyi biri olmasıda Rüzgar'ın büyük şansı çünkü İzmir'de bakıcı kültürü yokmuş genelde aileler bu konuda yardımcı olurlarmış.


Yaklaşık 2 ay sürücek ayrılığımızın biran önce bitmesi için gün sayıyorum. Rüzgar'ı babası ile konuşturmak istediğimde bütün gecemiz ağlayarak geçiyor bu nedenle mümkün olduğunca telefonuda kestik akşam uykusundan sürekli ağlayarak kalkıyor hatta bir gece yarım saat hiç susturamadım ve çok korktum bütün bunların Serdinç geldiğinde geçeceğini umuyorum.



Hiç yorum yok: