18. Ay

Rüzgar sürekli yeniliklerle bizi karşılıyor, çok eğlenceli ve akıllı bir çocuk oldu. Onunla oyun oynamak, onun kendi çapında konuşmalarını dinlemek bizi hem sevindiriyor hem de eğlendiriyor. Evimiz merdivenli olduğu için artık ufak yardımlarla merdiven çıkabiliyor. Evde işe yaramaz bir koridorumuz olduğunu düşünüyorduk, evden bağımsız saçma sapan yapılmış diye düşünüyorduk oysa ki o koridorun Rüzgar'ın top oynaması için yapıldığını  düşünemememişiz.
  

Yemek olayına gelince iki lafından biri mama adamı doyuramıyoruz ağzı boş duramıyor bide yedikleri yarasa hala cılız onun yediğini ben yesem 100 kiloyu çoktan görürdüm. Gerçi o kadar harekete de yemek dayanmaz oda ayrı bir konu...

Artık kendi yemeğini kendi yiyor tabi ortalığa döke saça yarısı ağzına diğer yarısı yerlere olsa da bundan büyük mutluluk duyuyor.
Sürek li bir kalem kağıt sevdası resim yapıyoruz şahserlerinden sergi açabilirim :)

Bir kaç kelimemiz artık daha net ve anlaşılır oldu bunlardan en güzeli ise babacım ve annem...
Kitap okumaya geç oldu ama sonunda alıştık çok direndim ve başardım İş bankası yayınları'nın hareketli kitapları bizim favorilerimiz.

Evde sürekli şekilde tornavida gövdesiyle geziyoruz uyku arkadaşı konusunu da başardım galiba tornavida gövdesi:)

Çok enteresan ağlama huylarımız var mesela "Kiraz Ağacı" şarkısı var Luli Tv'de onu her duyduğunda salya sümük ağlıyordu nedenini hiç bilmiyorum araştırdığımda ise şöyle bir açıklma buldum;

 "kiraz ağacı'nın en popüler japon halk şarkısı da bu adı taşıdığı ve bu çiçeğe övgüler taşır. Tokyo'da imparatorluk sarayı'nın etrafını çevreleyen yolda sakuralar açtiği zaman yürüyebilmek çok önemli bir olaydir ve mutlaka bir fotoğraf ile tespit edilmek zorundadir. ayrıca bahar aylarında japon tv leri hava durumundan önce sakura durumu bildiren programlar yaparlar hangi şehirde ne zaman bu çiçeklerin açacağı önceden halka duyurulur" Reenkarnasyon'u göz önünde bulundurursak eğer Rüzgar önceki hayatında nedir?

Uyku sorunumuz hala devam ediyor gece 2 saati geçirdiğinde hayırdır acaba neden uyanmadı acaba deyip kontrole gidiyoruz belkide uykusuzluğunu alıştık :)

Saçımı tutma tutkusu bitmek bilmiyor artıyorda geceleri uyandığında mutlaka saçımı tutmak istiyor her ne kadar dirensemde uykusu tamamen açılmaması için sonunda saçımı tutturmak zorunda kalıyorum.










Hiç yorum yok: