BÜYÜK GÜN BAŞLASIN ...

 Rüzgarın doğum günü hafta içine geldiği için doğum günü partisini 3 gün sonraya erteledik. Aslında ikilemdeydim yapsam mı yoksa yapmasam mı diye fakat biliyorum ki ne kadar farkında olmasa da 1'inci yaş doğum günü hayattaki en güzel hatıralardan biri ve bunun için yapmalıyım, bir yandan da en ufak detaylara kadar takılacağımı bildiğim için de gözümde büyüyordu... Bundan üç ay önce rüzgarın süt kardeşi için hazırladığımız doğum günü (http://minikarimert.blogspot.com/search/label/parti%20konsepti) stresini hatırlıyorum ve vazgeçiyordum.  Ta ki bir gün kendimi doğum günü için tasarımlar hazırlarken bulana kadar..  Evet az bir süre kalmıştı ve her ihitimale karşı diyerek başladım tasarımlara ve sonrasında dediğim gibi kendimi kaptırıp en ufak detaya kadar hazırlamaya devam ettim... Hazırlıklar tamamlandı ve 29 Mayıs Pazar günü saat 15’de toplanacağımıza dair bir de davetiye yolladım herkese...

 Rüzgar deniz subayı bir babanın oğlu olduğu için konseptimiz tabi ki denizciydi. Doğum gününü evimizin ortak kullanım alanı olan piknik alalanında yapmaya karar verdim fakat hava beni bir gün öncesinden çok korkuttu, çünkü soğuk ve kapalıydı ama şansımıza ertesi gün çok güzel bir hava bizi karşıladı... Sabah eşimle beraber ortamı hazırlamak için indik alana ilk işimiz Dalyancı Mustafa Abiden aldığımız balık ağını iki direk arasına gerip üzerine minik deniz yıldızlarını takmak ve hazırladığım "İyi ki Doğdun" banner’ını asmak oldu. En zaman alıcı işimiz bittikten sonra hızlı hızlı masa yerleşimi ve süslenmesine gelmişti ki sıra Hızır Sare ve Kaan koştu yardıma el birliği ile yerleştirdik masaları ...

  














 Yiyecek ve İçecek standı kurdum ve hemen yanı başınada doğum gününe gelen minik konuklarımızı mutlu etmek için hazırladığım birer goodybag, Köpük baloncuklar ve minik kavanoz şekerlemelerden oluşan bir stand daha ...(gerçi bu minik konuklardan çok büyüklerin ilgisini çekti...)
  Annelerin güzel elleriyle hazırlanmış bir sürü nefis yemek vardı. Onların da 1 gün öncesinden gelip dur durak bilmeksizin hazırladıkları yemekleri de koyduktan sonra standa 

sıra geldi günün en önemli  detayına tabii ki pasta! Orda da sevgili http://www.mini-cookies.com/ ekibi girdi devreye (Ellerinize Sağlık) görüntüsü kadar tadı da muhteşem olan pastamız, cupcake’lerimiz ve cookies’lerimiz  de tamamlanınca artık sıra misafirlerimizi ağırlamaya geldi... İlk konuğumuz Rüzgar'ın bebekliğinden beri birlikte olduğu Kaan (Agigi) ve annesi  İrem'di. Kaan Rüzgar'ın hediyesini vermek için sabırsızlanıyordu biz de olayı ızdırap haline getirmeden hediyemizi aldık ve nazikçe teşekkür ettik.....
 
Alanın çimenlik olması bütün çocuk misafirlerimizle beraber büyükleride mutlu etti doğum günü tam bir bahar şenliği havasında geçti. Çocuklar için hazırladığım köpük baloncukları aslında bilmeden büyükler için hazırlamışım . Gökyüzüne yükselen uçurtmayla beraberde olay tam bahar şenlikleri havasına bürünmüş oldu






Sıra pasta kesmeye geldiğinde günün kahramanı şaşkın şaşkın bakıyordu etrafına olanlara anlam verebilmek adına. Etrafında bir sürü insan toplanmış şarkı ve alkışlarıyla ritm tutuyor, fotoğraflar çekiliyor. Şaşkınlık ve mutluluğu bir arada yaşıyor olsaki oda dayanamayıp çığlıklar atmaya başladı. Zaten pastada kesildikten sonra bende bir oh diyip işin keyfini çıkarmaya başladım.
Etraftaki herkes çok memnun ve mutlu gözüküyordu en çokta Rüzgar mutluydu ve bu bana yetti ve arttı Saat  15 itibari ile başlayan parti’nin en geç 20’de bitip herkesin evine gidiceğini düşünmem en başından yer seçimimle yanlış olmuş dedim ya yer Lojmanın Piknik alanı yani barbekülerin olduğu alan

Saat 19'dan itibaren sevgili Özge ve Can’ın büyük katkıları ile yapılan köftelerin itina ile ekmek arası yapılarak konuklarımıza ikram edilmesiyle konseptimiz bambaşka bir yol almış bulundu... Alkol, nargile, şarkı sohbet derken saat 21.30 olmuduğu için biz oğlumla birlikte konuklara veda edip uyumaya çıktık ...


















Umarım kahramanımızla huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçiririz nice mutlu yıllara Rüzgar Kaptan ...

Hiç yorum yok: